Reclama

E-commerceDesi scopul blogului nu este sa vanda reclama (cel putin pana nu atinge un anumit nivel), pentru cei care isi doresc “cu ardoare” sa ocupe unul dintre bannerele 125×125 din dreapta, aveti la dispozitie adresa de mail romeooanta@gmail.com pentru detalii.

spatiu-publicitarAm reusit sa intram intr-o alta era, aceea in care FILMELENOI.RO si-a castigat o audienta constanta. De aceea, consider ca am ajuns la punctul in care trebuie sa mai adaug cateva detalii acestei pagini numita pompos “Reclama”. Aceste detalii ii vor ajuta pe cei interesati sa-si etaleze eficient produsele unei audiente interesate exclusiv de lumea filmului. Astfel pe acest blog de filme aveti mai multe metode de promovare:

1. Banner 500×500px, afisat in partea din dreapta sus a blogului si vizibil din orice pagina sau articol de pe blog.

2. Banner 125×125px, afisat in zona din dreapta a blogului si vizibil din orice pagina sau articol de pe blog.

3. Articol de promovare (advertorial), continand linkuri catre siteul/ produsul promovat.

Companiile/ persoanele interesate de tariful spatiilor publicitare amintite pot cere mai multe detalii la romeo punct oanta at filmelenoi punct ro

13 thoughts on “Reclama

  1. Dear Sirs,

    I would like to submit to your attention, for a review, a little funny sci-fi short movie with 3D special effects, shot with very low budget, entitled “UFO RACE”.

    Andrea Ricca

  2. nu mai intru pe mail sa iti trimit mesaj. as dori si eu un rate card pt bannere daca se poate. am vazut ca esti administratorul si ca urmaresti comenturile… multumesc

  3. Asa zici tu? Pai la un blog cu o medie de 1000 de vizitatori unici pe zi e cam putin. Mai ales ca nu e generalist. Preturile incep de obicei de la 50 de euro. Dar tu stii mai bine, nu?! NOT!

  4. Este mult omule,ce nu intelegi?nu conteaza doar numarul de vizitatori la stabilirea unui pret,ci si costul pe mia de impresii,procentul CTR-ului,costul pe clic…

    Poti sa ai 10 mii de vizitatori pe zi,daca nici unul nu da clic pe banner…

  5. Daca crezi ca e mult 1 milion si ceva pe luna pentru un banner bine pozitionat nu e treaba mea. Desi inteleg ce vrei sa spui. Nu tin neaparat sa dau reclama. Tocmai de aceea decat sa dau cu 10 euro la 5 insi mai bine prind unul serios. Rezultatele le poate vedea el intr-o luna doua. Eu nu-i garantez decat ca aici vin oameni interesati de cinema. Daca el vrea sa vanda pneuri si vrea banner la mine eu ce-as putea sa fac? Sa-i dau cu 3 euro ca nu da click nimeni? Sper ca m-ai inteles. Atat vreau eu. Daca nu da, atunci se reorienteaza.

  6. Bună!
    De vre-o oră caut prin arhive ceva…nu că aş şti şi ce anume caut, oricum ideea este că acum vre-o 3-4 ani, am văzut un film ce mi-a plăcut şi aş vrea să-l revăd…ciudat e faptul că nici nu ştiu cum se numeşte, şi nici nu ştiu actorii… totuşi ştiu o parte a filmului.

    E vorba de 2 fraţi, unul din ei e banker celălalt e pierde vară. Cu o săptămână înaintea zilei onomasticea Bankerului, fratele cel mic [pierde vară], îl vizitează şi-i dă un bilet, la un joc…joc cei va schimbat viaţa. Mai urmează un pic de acţiune, cum toată lumea îi spune că jocul e cel mai bun, însă nimeni nu-i spune exact despre ce e vorba. Cu câteva zile înainte de ziua sa, îşi ia inima în dinţi şi se duce la aceea filială…unde începe jocul, a doua zi dimineaţă se trezeşte undeva prin Asia fără acte, bani sau identitate. Filmul urmăreşte acţiunea Bakerului care încearcă să-şi recapete viaţa, făcând compromisuri, îndrăgostindu-se şi desigur ducând la maxim … răbdarea omului, ucigând chiar. Şi totul la urmă se termină…ei asta e culmea că nu-mi aduc exact aminte cum 😀

    Aş aprecia foarte mult dacă ai ideie de numele filmului, după cum spuneam este destul de vechi, dar un film în banalitatea lui…te poate trezi câteodată la realitate. Orice informaţie despre el m-ar ajuta. Mulţumesc!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *